oncontextmenu="return false"

läxa :(

hejj , hinner kika in en snabbis . ska göra läxa nu o´ch sen kommer m&m vi ska fika kladkaka . sen äre basket . en ganska rolig/tråkig grej hände på skolan idag haha förlåt att jag skrattar men det var ändå ganske komiskt eller hur man ska säga . det var så här att vi spelade bandy och mitt lag ledde med ett mål när det bara var typ 20sek kvar av rasten också hade dom andra ett ganska bra läge också kom Konny och ploka upp bollen och alla blev as sura haha pch börja skrika och han förstod typ ingenting . haha det blev ganska kul och jag och alicia fi´ck en skrattatack !! :) nä nu ska jag göra läxa . collage kommer ikv .


pöss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0