oncontextmenu="return false"

storklinten!!!!

häj ! idag på skolan hade vi friluftsdag . åkte till storklinten som ni kanske ser ↑ . åkte med hanna , alva , amanda , johanna och ibland med mikka och alicia . kommer nog leva läännngggeee skratta jätte mycket hihi :) . idag kom mamma också hem :D . jag fick en liten present från flygplatsen :) en tröja som det står chicago och daim :) . kanske läger upp en bild på tröjan :). vet ni vad jag är smart ? jag råkade rita med blek på den :( buhhuu ... men mamma sa att det går och tvätta bort :) . ikväll ska jag se mästarnas mästare och dh . sen blire nog att äta lite daim också :DD . efter skolan så fick jag se lite bilder från kussarnas nya hus :) mysigt såg det ut ! sen åkte jag till hanna där också alva var . vi drack milkchake stavning ?? och bada bubbelbad ! oh yeee ! sen åt vi där god god pasta carbonara :) . bilder kommer nog imorn :)) den som väntar gott väntar ALDRIG förlänge ;) .

pöössss !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0