oncontextmenu="return false"

400

hejj everybody ! 400 hundra inlägg nu ! börjar bli mycket . alla har presic åkt hem , har sett film "the reader" var väl bra , lite gameldags . såg lite på dom svenska hollywodfruarna också . innan vi såg film och så så hade vi ett band och gjorde lite reklamer och aliciae gjorde moonwalk haha ! trevlig kväll , med bäst folket mitt ! ♥ nu ska jag snart sova , vill vara utvilad till turkland . har inge bilder , kameran nerpackad . har mammas kofta , väldig skön stor och mysig , melike ! mamma du kommer inte få va ifred med den haha , jag är ond mohaha nä skojjja , såklart jag inte snor den av dig , bara lånar haha ! nä som sagt nu ska jag göra mig i ordning för nattten , sovsöt!

/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0