oncontextmenu="return false"

A+N+D+R+E+A=ANDREA

Tjenna Lena Mittbena ;). Har sett lite på Project Runvay och ätit varma mackor. Spelat gitarr har jag också gjort för jag och Julia ska uppträda imorgon! Ikväll ska jag träna som målvakt med mamma och Henrik , är så nervös till matchen på onsdag när jag ska stå i mål mot Gammelstad, HJÄLP men ska ju bli kul också. Men nu förbjuder jag alla som inte ska spela att komma till sundis på onsdag! Jajja får väl hoppas på det bästa, sen har jag match mot BAIK dirkekt efter också! Alltså så kommer onsdag bli en toppendag! Det blev inga bilder i helgen men jag måste rotera och fixa och sånt och det har inte gått, men jag lovar i veckan eller i helgen kommer dom nog!

/A

Jag saknar DIG! Kom hem nu!

 


Kommentarer
Postat av: Malin

saknar dig ocksååååååå komm nu!!!!!!!!! :P

2010-06-03 @ 15:29:51
URL: http://mallanmallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0