oncontextmenu="return false"

Fick skriva ner på papper det jag hade skrivit och skriva om :S

Youtube, laddar upp bilder på andra datorn och tuggar tugummi ;) är det jag håller på med nu, heehe! Tittar lite på "extrem home makeover" också. Igår han jag inte blogga, hade fullt upp. Det här hände!

Efter skolan åkte jag in till stan med Alva, Alicia och Hanna. Vi gick på Subway, åt dock inget. Sen gjorde vi det man brukar göra på stan, gå i affärer haha! Hittade en present till Matilda. Sen gick jag till mammas jobb, vi åt, jag tog en macka från subway haha! Sen åkte vi ditt där, Hällsans hus är för mamma skulle springa vårruset, kollade på och M&M kom förbi. Vi hade picnik efteråt. Åkte hem och fikade, gick och sov!

Det var gårdagen det! Som jag sa så laddar jag upp bilder, bilderna från Turkiet, tar så länga att jag hinner DÖ innan dom laddat upp! Nu klockan 16:00 så har jag utvecklingssamtal, och sen ska jag troligtvis vara med Hanna och Alva. Sen senare ikväll kanske jag ska springa om jag orkar. Nu ska jag ta mig till tv.

Kramis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0