oncontextmenu="return false"

Golfgarden

Hej, jag kom precis hem från Golfgarden där har jag varit på Matildas kalas, det var jätte kul! Propade i mig med alldelens för mycket popcorn, godis, chips och läsk! Nu behöver jag inte äta godis på typ få se nu... Ett år? I alla fall på morgonen föra kalaset så var jag först och såg kusinen spela match på Sundis dom mötta Sunderbyn och kussens lag vann! Grattis! Sen åkte jag och mamma in till stan, på jakt efter skolavslutningskläder, haha! Hittade lite gran, bilder kommer strax! Sen träffa vi Evelina och hennes mamma på JC så vi skjutsade henne. Ikväll kommer M&M och F&F och ska äta här, morsadg imornon jue! Så det blir najjsit! Nu ska jag ta tag i bilderna.

kramkram!



På morgonen spela jag gitarr så att det lät i hela huset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0