oncontextmenu="return false"

hejdå Sverige , hejj Turkiet , nu blir jag turk för all framtid , haha , nejdå ! :-D

hejj , känner mig lite smått stressad sådär , ska åka till flygplatsen om en halvtimma ungefär , men ville hinna med ett blogg inlägg först så att ni vet att jag lever och åker till turkiet IDAG !! *glädjeskutt* , åh vad härligt ! kanske uppdaterar på flyggplatsen för ska vänta i två timmar :S . efter skolan såg jag filmen "I hate valentin´s day" , dett var en super söt film , en bra film helt enkelt ! efter några bamsekramar på skolan känns det helt okej , att lämna mina underbara vänner här , även fast jag kommer sakna dom så in i norden ! men ni åker ju också bort snart , och då blir ju jag lämnad kvar , haah ! men som tur , har jag turen att evelina förljer med , så det är kanon , eftersom våra föräldra känner värandra så åker vi tillsamans med en annan familj också ! den här resan kommer jag aldrig glömma , kan jag lova ! nä nu måste jag hinna med en snabb kikning på facebook innan jag far iväg till det underbara !

pussen , kommer sakna er ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0