oncontextmenu="return false"

Im back ,

hejj , kära blogg ! nu är jag tillbaka i härliga (för tillfället) varma Sverige ! har gjort så mycket , så orkar inte skriva allt för då skulle det bli mycket kan jag lova ! men lite härliga grejjer kan jag bjuda på .

*bada
*sola
*shoppa
*spelat fotboll , Sverige mott resten om ni undrar

nu låter detta kanske inte som en så kul semester , men ni ska bara veta hur mycket vi har gjort kan inte skriva allt här eller orkar inte skriva allt . men en bildbomb kommer , kan jag lova , vänta bara .

OJJ va kul det var att se ALLA igen ! åh vad jag har saknat er , sötnosar !

var med hanna & amanda efter skolan spelade volleyboll , ohyee ! såg lite hockey också och drack te i värmen haha !

nu ska jag kanske ta mig en dusch eller gå ut och steka i värmen .

pussen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0