oncontextmenu="return false"

It´s me Andrea ! ;)

hejj , nu ska jag försöka få med vad jag har gjort dom här dagerna jag inte har uppdaterat så mycket .

Fredag: Efter skolan var jag med Alva och Hanna. Vi spelade volleyboll , riktigt kul det är! Sen hade vi träning. Efter träningen for jag hem och duscha och åt , efter det for jag till Hanna igen , Alva kom också. Vi spelade volleyboll , fotboll med några killar och såg på tv. Sen åkte jag hem och såg Top gun.

Lördag: På morgonen sprang jag max loppet , det gick bra. Efter loppet duscha jag och sånt. Sen for vi till F&F där såg vi hockey och åt. Sen for vi vidare till Moa & My där hoppa vi studsmatta , såg 27 dresses , fika och var ute . Sen for vi hem där vid tolv och jag och pappa rensa akvariumet eller pappa gjorde det mesta .

Idag: På morgonen for jag till Alva och var med hon och Mikkiz , vi fikade och sen kom Alex och Fanny vi hoppa studsmatta . Sen skulla Fanny , Alex och Mikkiz hem och jag och alva fortsatte hoppa poch sen åt vi och då kom Hanna . Vi hoppa studsmatta och spela kort och då kom Fanny och Alex tillbaka så vi spela lite mera kort och sen så hoppa vi studsmatta . Sen hade jag match mot piteå förlora med 4-0 , menmen , första matchen för mig i år så man njöt av varje sekund . efter matchen for jag hem och duscha och åt och nu sitter jag här , ska snart hoppa i säng , har sovmorgon en kvart imorgon inte mycket till sovmogon men lite i alla fall , så det är bara att tacka och ta imot hehe ...

pusspuss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0