oncontextmenu="return false"

jag älskar dig !

hejj , jag och min bäste bror har haft ett trevligt samtal asgasg ! har också sovit i två timmar skönt skönt . åt nyss en bit after eight kladkaka . har jobbat matte . har gjort klart engelskan i workbok . har läst engelska . ska söka fakta om turkiet . snackar med alva på msn , sacknar dig och alla andra vänner ! hoppas så in i norden mycket att jag hinner träffa er innan jag åker annars blir det svårt ...♥ . nu ska jag inte tänka på det för då börjar jag gråta ...

pusssenn !

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Har saknat dig också! Tur att vi hann träffas <3!



Ses imorgon, hoppas jag :-)!

2010-05-04 @ 09:53:34
URL: http://miiklan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0