oncontextmenu="return false"

jag är klar !

hejj , har precis jobbat mig igenom dom sista matteuppgifterna , otroligt skönt det känns att inte ha den kvar och ta med sig , jag vet har pratat mycket om matte , haha im a mattenörd ! har också borstat tänderna & håret precis alltså jag gjorde inte det imorse så gjorde det först nu hhaah , seg jag är ! men hade ingen ork när jag ändå bara skulle va inne hela dagen . m&m kom förbi kul att träffa dom innan vi åker , även fast morfar ska skjutsa oss till flyget imorgon . har spelat lite gitarr också , åh vad härligt det är att spela ! loggade in på datorn för att söka fakt om Turkiet , alltså hitta några platser vi kan besöka och berätta om och sådär , skolgrejj ! så nu ska jag söka fakta om det och inte blogga , så pössiss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0