oncontextmenu="return false"

Nya kläder!

Hej, vill ni veta vad jag har gjort i eftermiddags, dom som vill veta ska jag berätta för. Efter att jag hade bloggat så åkte jag till Sundis och såg på kussinen som hade en till match dom vann! När jag kom hem kom Mormor. Jag for ut och sprang med musik i öronen, sprang runt i byn ungefär 5km, skönt var det förutom mjälthugg, alltså det är bland det värsta som finns! När jag hade sprungit kom Farmor och Farfar, jag duschade. Sen blev det grillat, mums! Första gången jag äter grillat hemma den här sommaren/våren. Sen spenaderade jag lite tid med lille bror. Åt kladkaka, hallon och glass till efterät. Sen har jag sett lite på Sverige-Bosnien. Är paus nu. Har laddat upp bilder på kläderna som jag köpte idag, ska vissa!

Asics Team sportia



Linne HM



Linne Hm



T-shirt HM



Också en bild på lilla jag



Den prickiga T-shirten ska jag ha på avslutningen med vita trekvarts shorts.

Hade, nu drar jag mig tillbaka till TV och sen fotboll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0