oncontextmenu="return false"

that´s to bad

Hej, nu ska jag bli bra på att skriva så här. Alltså stor bokstav och punkt och sånt där, har slarvat lite med det förut. Men ni kan inte förvänta er att det alltid ska stå såhär. Haha, vet inte hur länge det här kommer hålla, men vi får väll se. Måste bara berätta att idag på slöjden failade jag! Haha, jag skulle lima med sånt här flytande lim. Jag stog där och tryckte allt vad jag kunnde på tuben, för det kom ju inte ut nått, men så typ exploderade hela tuben, okej korken for av och det sprutade lim på golvet, bänken, mina jeans och mina skor, lyckat! Men jag lyckades som tur var rädda byxorna och skorna, men lite hårt känns det ju på byxorna. Idag har jag träning, grymt skönt att röra på sig är väldigt tränings sugen, första gången på lassevallen för i år ska bli kul, men gräset är nog inte det bästa nu när det regnar så mycket! Idag när jag kom hem har jag gjort läxa och ätit två mackor till melis. Vill gå ut men har ingen ork, så förblir nog här ett tag. Hanna kollade på sommarkläder så fick lust att kika på lite godsaker (kläder) ska nog ta mig en titt på vad som finns. Vissar nog här sen. Och för er som undrar har jag inte glömt vad jag har lovat, bilderna från turkiet kommer i helgen när jag har mer tid och inte massa träninger och läxa. Det var det, ha det bra!



kärlek till dig kära gitarr ♥


Kommentarer
Postat av: juliak

Fin bild :D

2010-05-26 @ 18:12:20
URL: http://-
Postat av: Mikaela

vet inte varför, men jag älskar den där bilden!!

2010-05-28 @ 15:37:22
URL: http://miiklan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0