oncontextmenu="return false"

TURKEY !!! :D

Hejj , nu sitter jag här i turkiet på en resturang , måste va här för att kunna komma in på internet :( menmen har ändå inte så mycket tid till att blogga , vill ju inte slösa tid när jag är här! Jaja , kommer nog några inlägg i alla fall. Har ingen fantasi idag , eller just nu. Har precis varit på en golfbana och slagit lite slag, vi blev jagade av en hund , eller det kändes i alla fall som att vi blev jagade. Nu ska vi äta middag , det är en timmas tidsomostälnig , så nu är den halv åtta här och hos er halv sju. Vi har badat , spelat minigolf , solat , badat turkiskt bad , spelat fotbolloch ätit GLASS! Haha , melike ! Hehe ! Det har varit jätte kul , några bilder har jag! Men nu hinner jag inte laddda upp , gör det någon annan gång eller när jag kommer hem. Nä nu måste jag gå och äta , tjingeling !

/andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0