oncontextmenu="return false"

värför bloggar jag ?

joo , jag bloggar för att jag tycker mycket om det , jag skriver liksom av mig mina känslor och det är skönt , sen är det kul att få dela med sig av sitt liv och vad man gör . det är såklart kul om nån läser , men jag blir inte ledsen om jag tittat på statistiken en dag och ser , jaha idag har det varit en läsare , sån är inte jag för jag skriver för det första för mig själv ! men såklart , läsare är ju ett stort plus i min värld . sen så har jag ju kompisar som bor längre bort och om dom hittar min blogg är det ju kul för dom att se vad jag gör kanske vad vet jag ? en del släktingar läser och det är kul ! att dela med sig av sitt liv , sina underbara vänner och familj , det är väldigt kul , för jag älskar ju alla , och ni ska veta att ni är mitt allt , så jag bloggar för er och mig själv , därför bloggar jag !

hejj , tänkte börja inlägget på ett vanligt sätt också . vaknade halv elva av att det ringde , han inte svara . har ätit frukost och tagit alla mediciner mot halsen och huvudvärken . ska snart göra mig en kopp med varm saft , det hjälper mot halsen ! en dag kvar nu , en glädje sprider sig i kroppen , tänk . idag ska jag göra bort den sista matten (4 uppgifter) . ska se film också och vila upp mig ! ville följa hanna och alva på stan men det gick inte . hoppas ni har super kul tjejer ! ;) . är full med energi men vet inte vad jag ska skriva , så avslutar detta inlägg här och nu ! hoppas ni har en underbar dag / andrea

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0