oncontextmenu="return false"

Allt jag behöver finns redan här

Sitter här och taggar för, idol. jag hör inte! idOL! Bättre kan du! IDOL!!!!!! JAA, taggar för IDOL, som ni kanske märker med lite ramsor och sånt där, fast ne.

Fredag idag, känns som onsdag/torsdag typ. Fast har ju varit borta också.

Fick höra av Alicia på skolan att Mikaela (stackare som fortfarande är sjuk) har fått en hel bunt med läxor, (stackare igen) medans jag inte har fått en enda, eller där ljög jag. Fick hem två papper vi jobbade med när jag gick hem, men det var typ inge.

Idag hade vi prov i engelska också, gick bra, i alla fall på de muntliga.

Men nu ska jag dra, ha det bra! :D

Kommer med bilder efter idol :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0