oncontextmenu="return false"

ciao bella

Hej! Efter skolan gjorde jag varma mackor och matte läxan, ligger efter så jag måste ta igen det också. Men orkade inte de då. Sen bytte jag om och for iväg på match. Mötte Notviken och vann med 7-1 :D. Bra jobbat alla!
Nu ska jag se film och äta lite, kanske tar lite kladdkaka oxå, hihi.
På idrotten for jag som fram med foten när jag sprang så det känns som en kniv som hugger i foten när jag springer, var inte så kul att ha så på matchen men det gick i alla fall helt okej ändå. Hoppas det går över till imorgon för då är det elevensval hela förmiddagen, har idrott, så är inte så kul då. Men kommer bli kul med idrott :)

Men nu ska jag drraaaa ;)



Inte så bra kvalla. Men har köpt högtalere till datorn, så nu låter de bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0