oncontextmenu="return false"

Dagens

 

Dagens utseende…
Dagens kläder: Vit linne, turkos kofta och svarta leggings 
Dagens frisyr: Utsläpt med klämmor i luggen
Dagens smink: inget

Dagens känslor…
Dagens vill ha: jullov!
Dagens köp: inget.
Dagens planer: försöka trixa på en design och göra hemliga saker, hihi.
Dagens bästa: När jag satt med julmusik och julklappar, värsta julkänslan ♥
Dagens sämsta: skolan!
Dagens roligaste: Idag har jag faktiskt inte skrattat nå typ? 
Dagens tråkigaste: school
Dagens misslyckande: På luciaträningen när jag typ börja sjunga för tidigt varje gång, hehe
Dagens lycka: När vi slutade skolan, för idag höll jag nästan på att omna på lektionen.
Dagens humör: Inte för glad och inte för ledsen, normal
Dagens sjuka: Mina torra händer, hihi
Dagens längtan: fotboll♥
Dagens fundering: någonting med virkning som jag satt och funderade på länge, hehe typiskt mig.
Dagens beroende: julmusik
Dagens saknad: Kusiner

Dagens övrigt…
Dagens låt(ar): all julmusik.
Dagens film/program/serie: despert houswifs och cougar towm
Dagens måsten: inget, SKÖNT!
Dagens motion: gå till skolan
Dagens väder: luleå väder, ni vet? KALLT
Dagens godis/snacks: Inget faktiskt, duktig flikka!






Kommentarer
Postat av: sannaanehagen

fin blogg!

gulligt att du länkar mig. Klickar in en länk i mina länkar imorgon åt dig :)) Kram!

2010-11-30 @ 21:06:09
URL: http://sannaanehagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0