oncontextmenu="return false"

den man förlorar vinner nån annan

Hej, nu är jag tillbaka med mycket bilder och ett glatt humör, ska köra en "alicia enström" och visa med bilder vad jag gjort när jag inte bloggat.

Jag ha gått och blivit bagare, nej men mycket bakande har det blivit..


Sockerkaka..




Kladdkaka..




Kladdkaksmuffins..



Sen har jag gjort mina första plättar någonsin..


De första blev katastrof..



Men sen gick det bättre..




Sen en dag skulle jag göra chokladplättar med Hanna..



Och nej, det gick inte så bra som det såg ut att göra här..↑








Inga kommentarer

 + Amanda

Med dessa tjejer↑ + Amanda (om ni inte såg de) har jag spenderat mina dager/nätter med.

Har köpt lite nya saker..



Thigts jag läänge velat ha..



Trosor från new body..



Strumpor från new body, mina fötter stortrivs!



Innomhusskor, första matchen jag använde de på halkade jag runt som bambi på hal is, men nu har jag fått "fäste" på dem ;)



Jag har haft tråkigt..


Och målat på mandariner..



Sen ätit upp dom..




Jag har sportat mycket..



innebandy..



och bboll..

Sen så har jag plinkat på älskade gitarren..




Och vet ni vad jag gör nu?..


Jo nu sitter jag här med mina bästa vänner..



..och har allmänt trevligt!

Så hade bara gottgott!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0