oncontextmenu="return false"

för mig är du perfekt

Rummet städat vilket känns vääldigt skönt. Drar snart mot sundis och kollar på basket, härligt!

Är lediga imorgon tror jag har glömt att säga de. HÄRLIGT

Ingen frågar till frågestunden så blir typ ingen, snäälla fråga annars blir de pinsamt.. hehe

Nä nu ska jag gå och byta om.

Laddar ner picasa nu, jepp så är de.

chaoo

 


Haha nå fult sår under näsan. När vi hade elevensval (idrott) så jag in med munner i en sån där bänk, klant!

HAHA, heido

Kommentarer
Postat av: Mikaela

TILL FRÅGESTUNDEN:

1. Hur hittade du den där filmen/videon på den där galna tjejen ;)?

Det var på svt om henne!



2. Varför vill du ha en ny systemkamera när du redan har en ??



Sorry om jag inte frågat tidigare. Men glömmde!



Kramen!



PS. ska berätta en sak när vi träffas nästa gång ;)

2010-11-24 @ 18:58:20
URL: http://miiklan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0