oncontextmenu="return false"

hejhopp

chacha! Hemma från Sundis och innebandy, den här gången var det inte jag som spelade utan min bror, vinst blev de, ganska så jätte stor också.
Nu börjar det lukta gott i hela köket, banankaka i ugnen, första gången jag gör de. Men tror det blir riktigt gott!
Farmor är här, kulit! :)
Ska nog förstöra allt de härliga och ta tag i matten så jag har gjort bort de. Känns som om min hjärna inte riktigt hänger med, matten går inte så bra för mig just nu.



Ser väldigt glad ut på bilden, är jag de när jag måste jobba matte? Tror ni kan lissta ut svaret.

Ser ni såret på min näsa? Om ni ville veta fick jag en klubba på rasten där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0