oncontextmenu="return false"

jag är bättre än alla andra fast alla är du jag är bättre än du

Rubriken fattar jag inte själv?

Jag har mina anledningar, anledningar värför jag inte bloggar ibland, oftast beror det på plugg och träning, de första skulle jag gärna kunna bytta bort mot bloggning men det andra slår de, hårt. sorry.

Menmen, igår så var jag på hockey, duma lule som förlorade. nä skojade bara ni är allt bra ni. Och sen gjorde jag just läxa och hade just träning.

Idag har jag varit på nordpoolen, nej inte högst uppe på planeten, utan bara lite högre upp än lule, boden. Var där med gröna 5-6an, alltså min klass, sen blev de pizza på sunderbyns.

Förövrigt ska jag säga att samuelsundberg älskar kameror.

Nu ska jag gå och se på film och sen göra lite matte (läs "orkar nog inte men vill visa er att jag är duktigt")

Imorgon ska jag på stan och söka en ring som passar på mitt aldelens för konstiga finger som inte en ända ring vill passa på!

JAJJA, PUSS (caps lock♥)



ffffiiinn, NEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0