oncontextmenu="return false"

Jag har inte glömt försöker bara att glömma

Hej. Gjorde j nyss ett inlägg med massa bilder från lovet. Men la inte in bilder på en sak jag hade gjort, för de bilderna kommer nu! Fast först ska jag berätta.

Ni vet väl att idol kommer till luleå på fredag? I alla fall kom de till Luleå i Lördags, idolerna alltså (OLLE, Andreas, Jay, Linnea, Minnah och Elin). Jag, Hanna och Alva åkte till Kallax för att välkomna dom :D. Hanna och Alva hade gjort en jätte fin skylt med den bästas namn, OLLEHEDBERG♥. Det var typ vi och massa mindre barn, haha. Men vi blev filmade, fick träffa idolerna och fick autografer, haha Olle började prata med oss :D.

Olle- Brukar ni ha mösse?

Vi-Aa fast inte nu.

Olle- Okej jag har med min mösse.

Vi- Okej

Sen kom Andreas Weise in i samtalet..

Andreas- Här i norrbotten säger man mössa inte mösse.

Olle- Men det heter mösse.

HAHA, det var kul! ;)

Sen när vi va klara där åkte vi till pontus och såg de uppträda där, men Luleå skämde ut sig lite med ljudet och inte så mycket folk, hehe. Det var tur att vi hade fått autografer innan för det var jätte låg kö, så tog bara kort med Olle där :D.

Men nu kommer bilderna!



Vi och skylten



Vi och Olle ♥



Får autograf.



Jag och Linnea. Hon är KOOL!



Jay ;)



Hanna och Olle.



Haha, rolig bild :D





Alla med Olle ♥

/andrea



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0