oncontextmenu="return false"

Mikaela här ;)♥

Heeeejsaaaan!

Jag chattade med Andrea på Facebook och då kom kära Andrea på den finurliga idén att vi ska gästblogga på varanndras bloggar! OCh bara så att ni vet: vi är hederliga så vi sitter inte på datorn på skoltid ;)! Nu är båda hemma och är sjuka :(!

Jag, Mikaela, har börjat med ett ganska ointressant inlägg! Men ska försöka göra det lite roligare!

Andrea bloggar på min blogg just, exakt nu! Och det känns faktiskt lite scary! Förlåt Andrea! Men ja, det handlar om min lilltå iaf! Förr sa jag att den var ....! Ni får läsa på min blogg vad jag förr kallade den! Och Andrea tänker nog skriva nått om det! Och det känns lite scary ;)♥!

Nu ska jag inte tråka ut er alla Andrea's läsare mer med en massa text! Men bilder kommer:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0