oncontextmenu="return false"

I need someone to love

Hej på dig, i lingon skogen

Jag skriver som Hanna, danijel och olle är söta, fast jag skriver töta, tycker det låter töt!

Annars så tycker jag att idol har blivit lite tråkigt, sångsångsång, sen kommer Peter Jide in med nåt roligt och sen är det juryn med sina saker. Hur kul är det? Ganska kul.

Hos Evelina var allt bara gött.

Och äntligen har jag fått en fråga på bloggsvar! Har fått förrut men har varit döt på sistone, så snälla ta en minut av erat låååånnnnggggaaaa liv och hitta på en rolig fråga som jag svarar på. Mitt liv blir så mycket roligare då!

Imorgon bär det av till öjebyn, för att se lillebrodern min slå på bollar med klubbor, om ni inte vet vad sporten heter kallas den innebandy.

Nu har jag inget mer att skriva så vi avslutar med lite bilder från mammas computer.






 


Nu, se slutet av röstningen på idol.

PUSSSS

(publicerade de här igår men värkar inte ha vistats så publicerar igen nu!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0