oncontextmenu="return false"

INNEBANDY

Vet ni vad? Just nu är jag nog i sundis, kanske jag just NU skjuter ett skott utanför mål, eller så kanske jag dricker vatten? Vem vet, inte jag i alla fall.

Just nu njuter jag nog av varje sekund ute på planen, eller så kanske jag nu skriker och har ont.

Just nu kanske jag är glad för ett mål eller ett häftigt skott?

Just nu kanske jag lyssnar på när tränarna pratar, eller så skrattar jag och kör några konstiga skott eller så kanske nån sa nått roligt?

Just nu kanske jag är trött och vill skrika, just därför.

Innebandy är en sport, en sport jag först inte gillade så mycket. Innebandy är en sport jag just nu brinner för, det roligaste som finns efter fotboll. Jag älskar innebandy.

Först var vårt lag en blandning av 00-97, då var det inte kul ska jag säga!

Sen blev vi 99-97. Men det dåliga var att ena träningen hade vi bara halvplan, KAOS! Var inte kul då heller.

Ville sluta men icke sanike, fortsatte.

I år har innebandyn gått från 40 till 110 på en rolighetsskala. Och det är bra!

Just nu är innebandy BÄST!

Nu ska jag inte störa er längre och fortsätta slå på bollar!

Tjingelings

Kan tyvär inte lägga in nån bild.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0