oncontextmenu="return false"

Lasergame

Ska berätta om lasergame, men först vill jag säga att jag älskar lasergame, haha

Det gick inte så bra för mig första gången, mitt lag var röd, och jag var nummer tre. Så när vi kom ner och jag skulle skulle skjuta så gick det inte. Det funkade inte på hela gången, så fick gå där nere och titta på när andra hade kul, och när andra sköt mig för fullt. Medans jag ropade - skjut mig inte min funkar inte! När vi kom upp igen sa jag de till killen som jobbade där och han sa att man skulle gå upp om de var nå fel, FAIL. Så han kunde inte fixade de efteråt, hehe. + att alla bara efteråt, - Andrea du fick - 1500! jaaa det var väl inte så konstigt, hehe :)

Andra gången var jag taggad, men gissa vilken jag fick, joo bajsröd3. När jag kom ner så funkade den, så sköt på som alla andra. Sen slogs den av så gick upp, höll på så 3gånger, så gick inte så bra den gången heller.

Tredje gången händer samma sak, fast den här gången fick jag gå upp 5gånger eller mer. KUL, eller inte.

Så han som jobbade bara när jag kom , - är det Andrea som kommer igen? Haha, men han lovade och bjuda på ett till fikabröd, hehe.

Fjärde gången fick mitt lag äntligen vara gröna, så då gick det super och jag behövde inte gå upp en ändå gång! *happy face* :D .

Men ojj vad intressant jag har skrivit, ett helt ointressant inlägg, ett inlägg som bara Andrea kan göra för det är så konstigt, haha.

Jajja, lasergame är i alla fall bäst och det var jätte kul om man bortser från dedär ↑↑

Lite bilder nudå

 



Mina vita kläder lös upp i mörkret, inget jag hade tänkt på...











Den bjuder vi på Hanna! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0