oncontextmenu="return false"

Luleå hockey.

Hej, kom precis hem från hockeyn, var där med Alva och det var askul, har inte varit med henne på länge så det var great att träffas, fast domerna sög, man missade en straff och att man inte spelade på topp, så fick luöeå hem en 3poängare, skönt! ;)

Annars idag har jag haft basket som var hur kul som helst, Henrik har även tränat mig i mål med hela tjocka utrustningen som var liiittteee för stor, men det är så den ska vara, hihi :) . Har ju bestämt mig för att bli hockey mållis, undra hur de blir med de? haha!

Imorgon har mamma lovat mig en hundring om jag dammsuger, från köket till mitt rum, såklart man gör de, hihi. Ska sen sova hos Hanna och se Luleåbasket spela med laget, yeye!

+ att vi har Hk, typ hela dan så det blir hur tjill spm helst! Men nu ska jag sluta ska börja bege mig mot sängen,

PUSS



Hade ingen bild så tog en gammal.

Outfitt kommer imorgon om jag hinner blogga, men ni får hade så bra, ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0