oncontextmenu="return false"

olala, that's you.

Tjenamåsen! Duschad och klar liten tjej som sitter bakom datorn och skriver nu med en knut på huvudet och en stor tröja som det står "pigg och glad" på, och denna lilla flicka är just glad fast kanske inte så jätte pigg, om ni inte redan har listat ut det så heter denna lilla flicka Andrea Marie Claeson, alltså personen som driver denna blogg.

HEHE, bara för att.

Basket idag, var helt död vet inet värför orkade nästan inte kämpa. sen när vi skulle hämta Henrik hos Evelina så stannade vi där och åt våfflor med hallonsylt, gött!

Nu har jag packat för imorgon åker jag nämligen till..... STOCKHOLM, hihi!

Alltså om ni kommer ihår det så skev jag i februari att jag hade fått i "alla hjärtans dag present" en biljett till NHL premiären i globen mellan san josé ach columbus :D. I alla fall så är den matchen på lördag! Så nu äre dags att ta flyget ditt ner och se matchen + lite shopping, hihi.

Åh vad jag har längtat! Ni kanske kommer ihåg ledtråden : .

Ingen mer bloggning förren kanske på söndag eller på måndag.

/ANDREA :D



Haha fina laget för typ 100 år sen? :D

 


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha, ja det var längesen. San josé is a good team!

2010-10-09 @ 20:11:18
URL: http://baraalek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0