oncontextmenu="return false"

PAUS FRÅN ALLT, PAUS FRÅN DIG

Hej folket. Ha tagit ett beslut. Ett klokt beslut om ni frågar mig.

Läxor, skolan, träningar, ärenden, städning, fira fina personer (jag pratar om dig finaste Amanda som fyller år idag, grattis sötnos!), tar upp all min tid. Hinner inte med allt om jag sitter vid datan och degar hela dagarna. För när jag väl har satt mig där har jag svårt att komma därifrån, inte för att det är särskilt kul, men det är därför att jag inte orkar. Så ska ta en paus på kanske en vecka mer eller mindre. Göra allt jag behöver och leva livet, leva livet som man levde det förut. Utan dator. Tror att det kan bli ganska så skönt. Men snälla fortsätt kolla in på bloggen, för varje dag vid tre tiden har jag gjort iordning tidsinställda inlägg ni kan läsa. Så helt utan bloggning kommer det inte vara.

När jag kommer tillbaka hoppas jag på fullt av frågor på bloggsvar, men vi får väl sen.

Nu ska jag fixa iordning inläggen och sen plugga.

Om huvudvärken släpper blir det nån kilometer i spåret med mammi.



Du kom från ingenstans, men du tog mig med storm ♥♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0