oncontextmenu="return false"

Waldorf.

Tjoo! (Hej)

När jag vaknade imorse var klockan typ vid sju. Tänkte jahap, nu måste man gå upp till skolan, men sen kom jag på att det var helg så jag tänkte värför inte somna om? Då kom jag på att Henrik hade cup och att det var samling klockan åtta. Något trött jag var men det fanns ju inget annat att göra än att pallra sig uppur den sköna sängen. Men när vi kom fram var jag glad att jag inte ballade (haha) ur.

Åkte hem vid tolv för skulle skjutsa pappa till flyget. Sen när jag kom hem däckade jag i sängen direkt, var så trött! Sov bort hela eftermiddagen och mamma väkte mig vid fem. Åkte till waldorf och har firat morfar med hela fina släkten, okej inte hela. Grattis morfar!

Nu ska jag sociala med min bror och mor, så vi hörs nog imorgon!

 



I wanna love you i wanna now.


Kommentarer
Postat av: Martiningebjorg

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.

2011-04-06 @ 11:27:27
URL: http://martiningebjorg.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0