oncontextmenu="return false"

Dumma fot!

Hej, nu är jag mest sur, RIKTIGT sur! För det första jag kan inte se luleå matchen! För den där dumma prutt kanelen fungerar inte! :( Och för det andra så värker min fot så in i bomben mycket, hela foten är typ svulen och tån är lite blå :(. Så har vi två träningar imorn, ska ändå gå! Den där dumma foten får skylla sig själv, hehe nu blev det lite konstigt.

Men nu håller jag i alla fall på att ladda upp bilderna, så några kommer kanske idag eller imorgon.

Juste, när Mikaela åker till Turkiet så ska jag blogga åt henne, men skriver mer om det sen.

Pussochkram! ♥

Kommentarer
Postat av: Karlvanja

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2011-02-20 @ 18:56:39
URL: http://karlvanja.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0