oncontextmenu="return false"

Falla med rumpan i en myr

Tjenareee,! Skoldagen idag bestog av lingon, alltså lingonplocking i norramark. Men det konstiga var, det fanns inga lingon? ;O. I alla fall när jag och några till skulle plocka så hittade vi nån slags myr, haha det var kul. Jag ramlade ner för att pinnen jag för fast mig i gick sönder så jag föll pladask men rumpan först, ner i myren, mysigt! Hehhe, FAIL! Sen har det faktiskt varit rätt så tjill men lite jobbigt. Ikväll blir det brors match och idol på tv, är ju från luleå, najjjjjsss! ;) Har ätit upp min matsäck nu, eller nästan. Nu ska jag lyssna på musik och ha det najs, puuuuuusss!

Går inte att ladda upp bild, :( datorn är inte på min sida idag.


Kommentarer
Postat av: julia

haha vi plocka typ alla lingon när vi var där xD

2010-09-14 @ 17:29:47
URL: http://juliakierii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0