oncontextmenu="return false"

rrrr-regn.

Hej! Har för nån halvtimme kommit hem. Har varit ute hela dagen och sett när min lillebror spelat "prova på 7-manna" cup. Kul, förutom att det började spöregna i slutet men jajja, nu sitter jag i alla fall här och myser med min stora kofta, tubhalsduk och mjukisbrallor. Ingen outfit bild för har haft mjukiskläder hela dagen. Ikväll är det träning eller snart faktiskt. KUL! Hoppas bara att det slutar regna.
Igår hann jag inte blogga. Spenderade hala dagen i Härtsön med Alicia och Hanna. Bakada, körde agility med alicias hund och grät framför the last song, grryyymmmm film! Se den. Sen på kvällen blev det att fara till min kära farmor och farfar för att träffa kusiner, farbröder och Elionora. När jag kom hem var jag helt död, så somnade framför en film.
















Från himlen och neråt är boden bilderna och de översta från Härtsön.

Juste bilder. Om ni undrar så redigrear jag alrdrig mina bilder, har gjort de en gång. Men det var kul så ska nog börja, hehe. Lite onödigt men. Ps dom här bilderna är inte redigerade om ni undrar.

Puss, nu måsta jag byta om!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0