oncontextmenu="return false"

Tillbaka.

Som ni ser är jag tillbaka, med nya krafter, im back in the bloggisch! ;)

Ikväll blir det ffffffffffoooooooooootttttttttttbbbbbbbboooooooooooollllllllll alltså det bästa i världen, heeeeeellllaaaaa kvällen! Tummen upp, en stor fett tumme upp!

Först henriks matcher och sen Zlatan och co mot san marino! NICE!

Imorn har mitt kära älskade fotbollslag match mot gammelstan, derby för hela slanten haha! :) sen har vi också match mot BAIK men då spelar inte jag. Sista matchen imorgon om man inte räknar med 11-manna cupen, alltså sista matchen på 7-manna, har inte tänkt så förut, snnnnyyyyyyfffffffft! Även fast 11-manna äger ut 7-manna, så är det ju ändå 7-manna jag har spelat i åratal, hehe. Många minnen på planen!

Nu blir det mat, tänk om man var så osmart så att man gick och åt en fett glass innan, haha så osmart är ju inte jag? eller...

Så fett var den faktiskt inte, alltså glassen!

Ett stort + är att man delar soffan med alva ikväll när man ser sverige spela ut san marino! Ohye!

Pussochkram! Lite konstigt inlägg kanske, littttttteeeee...

 



Mina och Enströms coola naglar!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej de är du inte :)

2010-09-07 @ 18:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0