oncontextmenu="return false"

:)(:

Jag blev nominerad av Julia Kieri

- dom som blir nominerade måste skriva ett inlägg på sin egen blogg.
- i det inlägget ska du skriva 7 fakta om dig själv.
- och sedan nominera 7 andra bloggare.

7 fakta om mig:

1. Om typ tre år ska jag få tandställning :(
2. Jag har ridit men slutade en gång för att jag ville vara med kompisar istället.
3. Ibland vill jag bli mindre sådär 4, 5, 6 år igen.
4. Jag har igentligen inte så stort intresse för mode. Kan igentligen ta på mig vad som hels, who cares?
5. Jag står alla i min släkt rätt nära, alltså mamma, pappa, lillebror, farmor, farfar, mormor och morfar.
6. Jag älskkar john mayers låtar, nöter sönder dom på ipoden.
7. Jag är 142cm :(( 

Jag nominerar :

Hanna Lindström.

Mikaela Langås

Julia Isaksson

Alicia Enström

Ebba Wikström

Alexandra Sjödin

Lisa Bäckström








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0