oncontextmenu="return false"

you are the only one for me.

Hej eller kanske tjaaaaaabbbbbbaaa!

Dagen idag har jag spenderat i notviken och där har jag och mitt lag spelat fotboll, kan väl säga såhär att jag inte är nöjd över mig själv. Menmen alla har dåliga dagar, hehheee. deppar nu, alltså FAN (ursäkta) vad jag kommer sakna fotbollen nu under vintern, kommer inte klara de! Nått lag som ska träna i vinter som jag kan träna med? hihi. Jajja, men ska i alla fall bli kul med basketen och innebandyn igen! Ikväll har mamma och pappa tvingat med mig till skolan för att rösta eller de ska rösta ikväll. Åh känner att jag inte orkar det nu, är helt död efter alla matcher och skola på det, nej uschusch.

Blev ett deppit inlägg.




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ohhh, vad sööt du var! (om det är du??)

2010-09-19 @ 19:13:45
URL: http://baraalek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0