oncontextmenu="return false"

solen skiner himlen är blå, åh vad det suger att inte få gå ut då!

snyggt liten rim jag fixade ihop. Men sitter och deppar för att jag inte får gå ut i de underbaaaaara vädret! Allvarligt så steker solen riktigt mycket, å temprametern? heter det så, nåväl så visar den på hela 33,3grader! oh my good!! Hade tagit på mig solbrillorna å allt. Men då är det väl bara att göra lite thé och slå på en film och försöka bli frisk i halsen. Kul, nja. Missar typ fotbollen ikväll också. Förövrigt vill jag säga att fotboll är bäst i heeela världen!



usch, men i alla fall ser ni solen i bakrunden, eller ser och ser men det är vid fönstret i alla fall så ja. Det ärju helt ljust ju.

puzzisar ♥

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Förlåt Andrea, men 33,3 grader? ;)

2011-04-11 @ 16:30:46
URL: http://miiklan.blogg.se/
Postat av: julia

fotboll <3

2011-04-11 @ 21:20:09
URL: http://kieris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0