oncontextmenu="return false"

snabbiss

Hej.

Skriver ett litet inlägg nu innan jag blir upphämtad och far iväg på b-boll träning.
Var ute och tränade på skott med brorsan i målet. Sen såg jag att det var en fin måne så jag och Henrik gick och hämtade stegen och klättrade upp på taket där jag bad han stå modell haha nä men fotade bara hans hand och månen mest. Blev inte så jätte bra bilder men ganska häftiga ändå. Sen har jag bara myst på hemma i mitt rum som har blivit super mysigt nu när sängen bara ligger på golvet, eller madrassen kanske man ska säga. Så satt där och läste tidningar och spelada gitarr. När jag kommer hem blir det nog bara plugg, käk och sleep. 



minnen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0