oncontextmenu="return false"

ta dagen som den kommer

Skolan känns faktiskt inte lika jobbig som förrut. Är det konstigt eller? Haha. Men förrut var jag så trött hela tiden och nu är jag pigg. Hehe. For till gggstad och badade med amanda och hanna idag. Imorgon blir det min första hockey träning, KUL! Fast ska bara kolla dock  men på fredag dådådå då smällere eller inte. Grattis lillepluttibror (han är inte lika lång och har större fötter än jag, abslolut inte!) på namnsdagen, ;) Trök på nån knapp så bildsaken försvan så ni får klara er utan bild men de har ni ju överlevt HUNDRA gånger förrut :) Haha märkte att jag skrev förrut ganska många gånger i de här inlägget och jag vet att jag stavade de fel men orkar inte ändra. Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0