oncontextmenu="return false"

bakom all gråt finns ett leénde

Hejhopp, ville bara säga att jag och min coola vän mikka har startat en blogg (fotoblogg) www.fotoforyou.blogg.se , blev nå konstigt med länkarna så ni får bara den länken som den är. Kolla gärna in den! Annars så har jag bakat två kakor, en vanlig kladdis som värkligen blev kladdig! Och en inga-britt, mina två standard, hihi. Ikväll har vi musikal med skolan och det kom från tidningen idag när vi visa upp för dom andra klassarna och jag, mikkiz och alicia blev intevjuade. Checka kuriren imorgon, eller föresten gör inte de. Haha, jag ser läskig ut ni kanske blir rädda! Hehe. Sen kom jag inte på nå att säga när hon fråga så när hon fråga hur jag tyckte de var så sa jag -kul.. Haha roliga svar, nämen. Okej kbry.



mina fina kakor och scones jag gjorde igår.

Kommentarer
Postat av: Mamma

T A C K för att du bakar så mycket mumsigt till oss här hemma <3 Å HIMMEL va bra ni på Gröna Spåret var i kväll när ni uppträdde med er musikal, grymt bra!!!

2011-03-30 @ 23:50:28
URL: http://andreaapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0