oncontextmenu="return false"

Gone and never coming back



du är himla fin Amanda!

Har precis kommit hem från skidspåret. Var ute i 1,5h men åkte mesta tiden i tecknikbacken. Nu måste jag ta tag i plugget. Läsa i en halvtimme eftersom jag inte gjort de tidigare förra veckan.. Sen måste jag plugga till engelska glosprovet i morgon. Jaa det är nu ni ska ta fram era antecknings böcker och anteckna.. Men så typiskt att man alltid sparar det till sista dagen! Men nu står en dusch högst upp på listan och sen ta tag i de i läst här ovan. Och sen ska man sitta bänkad framför tvn klockan åtta som alla andra söndagar. Skulle vilja hinna baka också men det tror jag knappast att jag hinner, haha. Jag har märkt att jag är en sån där tidsoptimist om det är så det heter? Ja i alla fall så vill jag så mycket men gör så lite. Tror jag ska hinna med allt men icke. Men nu måste jag dra, kramkram!


Kommentarer
Postat av: Julia

Oj vad långt hår du har fått Andrea ! :)

2011-03-07 @ 16:20:46
URL: http://livetomjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0