oncontextmenu="return false"

hello



dagen har varit riktigt bra. Började med att jag och brorsan fick skjuts till sundis och körde hockey där i två timmar. När vi kom hem åt jag lunch och såg på skidstaffeten okej inte hela men lite på andra och tredje sträckan. Sen kom Alva hit och vi åkte till tomholmen med mamma och Henrik också. Byggde lite hopp där och körde ner för backar. Fikade choklad och bullar och hade det riktigt mys. När vi kom hem igen körde vi lite fys, haha. Sen duschade jag och åkte till stan och käkade på max med mamma och bror. Sen möte vi upp laget på pontus och såg lf vinna över Uppsala. Nu är jag hemma och ska beställa lite saker från hm. Ni får se sen. Nöter också Ulrik Munther, riktigt söt okej snygg! Ska snart sova också, för följer kanske till boden imorgon och ser bror lira hockey. Får se om jag orkar, jag vill åka slalom!

hejdå snyggingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0