oncontextmenu="return false"

i rymden finns inga känslor

tjeenare maanen Ove Sundberg här! KLOCKREN! HAHA

Ni kanske vill veta en orska till värör jag suuger på att blogga? Jo det är just därför att datorn kommer på 329000 plats på min "vill göra lista". Nämen allvarligt orkar jag inte sitta här och glo, nu vill jag leva livet, okej de är lät wierd. Menmen, jag kommer nog börja blogga som vanligt nångång annars blir de bara nå inlägg när jag är inne på datan. Och missförstå mig inte, jag gillar värkligen att blogga. Men det finns så mycket annat jag gillar mer.


jajja, något tjattigt de blev!



eftersom jag inte hade nå intressantare på bild än lilla jag så fick ni den här bilden som pappa fota när jag var proffs filmer på mammas fest!

chachaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0