oncontextmenu="return false"

om du lämnar mig nu har jag i alla fall minnen för livet

nämen tjeenare! nu är man tillbaka.

Mitt sportlov har varit gryymt hitills. För er som orkar läsa så kan jag berätta, dag för dag för dag..

Fredag: Efter skolan for jag på friåkning med pappa och Henrik. Sen for vi till skiifix och fixade skidor och pjäxor. Sen blev det bara en lugn fredag hemma, ♥

Lördag: Drog till boden för att se lillebror spela med puck och klubba, nämen dom hade hockey cup så hänkade på. Träffade farmor där borta och sen kom Evelina. Hann en liten sväng på stan med mamma mellan två matchen och hittade två tröjor och ett halsband. Sen tog jag också en till sväng dit med farmor och Evelina för att köpa garn till sockar farmor ska sticka till mig. På tillbaka vägen lekte jag och Evelina lite i en lekpark som jag var i 24/7 förut när jag var hos farmor och farfar ♥. På kvällen var jag med Hanna, Alva och Kristin och hade det mys.

Söndag: Åkte för tredje dagen på rad till boden. Hälsade på farmor där alla farbröder, fastrar och kusiner också var. Åt där och lekte lite. Sen hade jag basket match där mot boden, hehe. Förlorade, men kommer inte ihåg resultatet. Var på innebandy träning sen också. På kvällen var jag med Amanda, Alva och Hanna hos Alva och såg solsidan och film, myspys ♥

Måndag: Var hur fint väder som helst! Var med Alva, Hanna och Amanda hela dagen. Hanna & Alva fixade mig och Amanda och tog sen en massa kort. Och jag ska säga er en sak. Det är omöjligt att gå i förstora superhögklackade skor! Hade innebandy och hockey på kvällen och efter det var jag ganska trött och tig det bara super lugnt på kvällen.

Tisdag: Åkte till kåbdalis på morgonen och var där när backen öppnade. Träffade Amanda där och var med henne hela dagen, supernajs! Var också då superfint väder. På kvällen var jag med Hanna och Alva och hade solsidan marathon. Härlig dag de var!

Onsdag: For in till stan med lillebror på morgonen. Gick och letade ett par jeans och jeansshorts men hittade inte någonting. Hittade en eyeliner men de vare ända. Sen mötte vi upp mamma och åkte ut på isen och hade de fint. Sen hade jag basket träning på kvällen och sen var det bara tjillidill.

Torsdag: (idag!) For inte till stan med Hanna, mötte upp Alicia där och vi kollade runt. Käkade på subway och vi lär ju ha ett bra rykte där, eller njaa... Hittade i alla fall en ring. Sen skulle vi gå och bowla och man blåste typ bort, promise! Men när vi kom ditt så vare stängt. Lyckat! Så gick tillbaka och då skulle vi åka till Hertsön men jag var sjukt trött och hade ont i huvudet så tog bussen hem istället. Hemma har jag tråkat på lite, ändå ganska så skönt. Ska snart göra mig klar för hockey och ikväll har jag inga planer.



lite bilder från veckan och på lite new stuff! ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0