oncontextmenu="return false"

tips!

Om ni har de jobbigt, kanske inte allt går som du vill och du behöver tänka och vara ifred. Så har de varit för mig i alla fall ett tag och jag har två bra tips om vad du kan göra!

1. Hitta ett favvorit ställe. Det kan vara vad som helst! Inne i garaget, på vinden, i ett träd, på en sten med fin utsikt. Jaa vad som helst!! Det är jätte bra om man bara vill vara ifred och tänka!

2. Igår kom jag på det faktiskt! Ta på dig varma och sköna kläder. Ta en promenad med musik eller radio i öronen. Gå ute på isen, i skogen eller värför inte bara runt kvarteren? Då får du chans att vara ifred fast de känns ändå som om du har någon med dig (musik/radio) + att man får vara ute och få lite motion.

Testa de, jag tycker i alla fall det är grymt skönt att bara vara för sig själv och tänka ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0