oncontextmenu="return false"

you shine on me, so I need too have my sunglasses on



ja det är min gitarr som får en puss, ♥

Godmorgon på er!

Vaknade vid kvart över elva, vilket är det längsta jag sovit på sportlovet. Var nästan den enda dagen jag inte behövt stiga upp nån speciell till för att göra någonting, sköönt! Men ska faktiskt iväg vid halv två till boden. Sen ikväll blir det hockey med brudarna! Sen börjar sportlovet närma sig sitt slut, och ja det är boring. Men har en massa saker att se framimot så nu ska jag inte deppa ju. På torsdag drar man ju till arnemark och sen är ingenting att klaga på, ska bli sjukt roligt!

Ni får ha en fin lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0