oncontextmenu="return false"

Vad glad jag blir!

Hej, nu när jag loggade in på min sida på blogg.se, så blir jag jätte glad när några söta personer har kommenterat så fint!

Anonym om Cody Simpson!:
checka låten, av distrikten
http://justiice.blogg.se

IP: 213.65.69.68

Svar: okej ;)
Bullen! om Jullebulle!:
Åååh!<3 Du är bara för snäll<3 Love you<3<3<3<3<3
IP: 92.254.250.239

Svar: Haha, tack! Jag älskar dig med!♥

Julle om Skolavslutningsbilder!:
Tack för blomman och kortet!!!<33333333
IP: 92.254.250.239

Svar: Varsågod Julia!

Julle om Lite tråkigt för er men kul för mig!:
Fingrarna: Julia (Haha, lätt)

Näsan: u8pp9q (ooops)

Stortån: juuia (haha, ganska bra iaf)

Armbågen: jujlkizza (oj)

Hakan: juy7loi8qa (jaja)

Handflatorna: julkiua (men nästan)

Kul grej Nea!<3 Saknar dejj<333

Svar: Haha okej! Du varju typ bättre än mig då! ;)

alicia om Lite tråkigt för er men kul för mig!:
hehe klara alla utom näsan (alikcia) , hakan (az,liv jiz) och hanflatorna (alliia) HAHAH
IP: 92.254.167.219

Svar okej, då var du också bättre än mig!




Där var kommentererna, hoppas ni fortsätter kommentera för det gör bloggandet mycket roligare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0